Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 22:36:55 MET

Pawel Kaminski <pawelk_at_waw.pdi.net> wrote in article
<57hc11$gc7_at_info.nask.pl>...
> Widze ze wszyscy tocza tu ciezkie boje o domeny a ja nawet nie wiem
> czy firmy ktorej szukam mam szukac pod
>
> .com.pl .pl czy moze waw.pl a moze jeszcze gdzie indziej
>
> Pytanie
> 1. Ile osob wie czy RMF_FM jest rmf.com.pl czy rmf.pl a
> moze eb.pl eb.com.pl eb.elblag.pl hehehhe?
> Wiem ze wiecie bo kazdy tam byl, ale okocim.pl czy okocim.com.pl he???
> I np Niemiec chce kupic sobie udzialy w Browarach w Zywcu i
> bierze sobie www.zywiec.pl a moze www.zywiec.com.pl z moze
> www.zywiec.com ????
>
> A co np Polskie Linie Lotnicze LOT www.lot.com
> [...]
I to dedukuje tym ktorzy chca domen miejskich, powiatowych a moze i
gminnych.
Nie robi to zadnego sensu a wprowadza zamieszanie.
Ja bym rejestrwal jak leci w domenie .pl (nie com.pl ani biz.pl) a reszte
ktora by chciala (tylkio po co?) w edu.pl a zupelna reszte gov.pl i
mil.pl.
Domeny warszawa.pl czy gdynia.pl zostawil bym dla urzedow miast czy raczej
sejmikow lokalnych czy rad narodowych.

Po co komplikowac sprawe?