Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Nov 1996 - 14:05:20 MET

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>I co z tego? K to pierwszy ten lepszy. Chcesz utworzycz tyle domen aby dla
>wszytskich starczylo???

A czy ja to powiedzialem ? Mowi sie trudno. Ale trzeba sie jakos zabezpieczyc
przed rezerwowaniem nazw domen naprzod, oraz ustalic jakies zwiazki
pomiedzy nazewnictwem domenowym, a prawami do znakow towarowych.

>Zreszta mozna tak internet.com.pl internetsa.com.pl itp.
>Nigdy nie beda wwzytscy szczesliwi ani nigdy zadna regulacja nie uczyni aby
>tak bylo.

wiem. chodzi jedynie o to, zeby mozna bylo stosunkowo latwo znalezd
adres firmy, jesli mam o niej jakiekolwiek informacje. np. siedzibe.