Re: Nowe domeny (bylo: Znowu DNS) w .

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 28 Nov 1996 - 13:43:46 MET

27 Nov 1996 21:52:06 GMT, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a):

>Rozwiazenie jest proste: domena .pl dla wwszytskich oprocz edu gov i mil.
>Dlaczego? Dlatego ze za domeny gov edu czy mil palcic podatnik wiec jak pod

Zdaje sie, ze niedawno twierdziles, ze teraz to juz obojetne kto
placi. Zmiana zdania?

>adresm edu gov czy mil jest strona porno to kazdy ma sie prawo oburzyc bo
>za to placi. I z innych okreslonych powodow ("oficjalnosc" informacji na
>serverach z domen np gov)

W domena .pl powinny byc rejestrowane tylko hmmm firmy/sieci
dzialajace na terenie calej Polski (np. tpnet.pl), a juz nie na pewno
pojedyncze firmy (np. rmf.pl, gazeta.pl).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
Do wziecia wersja beta pelnej konwersji ISO 8859-2
na CP1250 do Forte Agenta 0.99f. Wszelkie bugi do mnie!