Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 16:50:24 MET DST

On Fri, 11 Oct 1996, Jerzy Michal Pawlak wrote:

> A ciekaw jestem jaka szczesliwa bylaby ta Twoja szczesliwa firma gdyby sie
> nagle okazalo ze ma podwoic te liczbe w ciagu miesiaca (a nawet nich bedzie
> ze w ciagu pol roku). I jak szczesliwi byliby klienci (ci starzy i ci nowi).
>
> Sorry, sa limity ustawione przez prawa fizyki, i tych zadna ludzka zachlannosc
> (ktora istotnie, wiele moze) nie przeskoczy...
A do tego to jedynie aspekt finansowy calej sprawy. Nalezy tutaj dodac
fakt ze problem wykopania dziur np. pod cala Warszawa nie jest banalny i
naprawde nie da sie tego zrobic z dnia na dzien. I nie mowcie mi ze
konkurencja to uzdrowi dopoki nie uzyskacie dla choc jednego projektu
pozwolenia na budowe. Polecam.
Znacznie sie wtedy przy odrobinie wyobrazni rozjasnia w glowie (np.
prawo mowi ze jedna rura w ziemi moze byc zakopana najblizej metr od
drugiej).
Dlatego wlasnie NAWET W USA nie ma dwoch operatorow konkurujacych na tej
samej ulicy.
Pozdrawiam.
                                Konrad