Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 18:34:24 MET DST

On 11 Oct 96 15:51:09 GMT Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote:
: On Fri, 11 Oct 1996, Jerzy Michal Pawlak wrote:
: > In article <01bbb6ab$79413500$288ae7ce_at_default>, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> writes:
: > >Nie wiem co mam policzyc. Firma dla ktorej pracuje ma 80 milionow abonentow
: > >czy raczej kont czy kleintow. I jest z tego powodu sczesliwa ze az tylu.
: > >Nie ma to znaczeni (liczba przeciez sie wciaz zmienia) chodzilo o fakt ze
: > >ktos sie tlumaczy ze TPSA ma klopoty bo jest ma za duzo klientow i
: > >potenjcalnych klientow......(sic!). A to pech.
: > A ciekaw jestem jaka szczesliwa bylaby ta Twoja szczesliwa firma gdyby sie
: > nagle okazalo ze ma podwoic te liczbe w ciagu miesiaca (a nawet nich bedzie
: > ze w ciagu pol roku). I jak szczesliwi byliby klienci (ci starzy i ci nowi).
: > Sorry, sa limity ustawione przez prawa fizyki, i tych zadna ludzka zachlannosc
: > (ktora istotnie, wiele moze) nie przeskoczy...
: A do tego to jedynie aspekt finansowy calej sprawy. Nalezy tutaj dodac
: fakt ze problem wykopania dziur np. pod cala Warszawa nie jest banalny i
: naprawde nie da sie tego zrobic z dnia na dzien. I nie mowcie mi ze
: konkurencja to uzdrowi dopoki nie uzyskacie dla choc jednego projektu
: pozwolenia na budowe. Polecam.
: Znacznie sie wtedy przy odrobinie wyobrazni rozjasnia w glowie (np.
: prawo mowi ze jedna rura w ziemi moze byc zakopana najblizej metr od
: drugiej).
: Dlatego wlasnie NAWET W USA nie ma dwoch operatorow konkurujacych na tej
: samej ulicy.

To chyba tylko kwestia organizacyjno-prawna. W Szwecji sa operatorzy
konkurujacy na tej samej ulicy, wystarczy zadzwonic (moze jeszcze
dodatkowo cos podpisac) i ciagu paru dni jest sie u innego operatora,
ktory np. oferuje lepsze warunki na rozmowy miedzynarodowe. Przyklad
jest zreszta z akademika - kolega tak przelaczal swoj telefon.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec