Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 15:36:12 MET DST

In article <01bbb6ab$79413500$288ae7ce_at_default>, "S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> writes:

>Nie wiem co mam policzyc. Firma dla ktorej pracuje ma 80 milionow abonentow
>czy raczej kont czy kleintow. I jest z tego powodu sczesliwa ze az tylu.
>Nie ma to znaczeni (liczba przeciez sie wciaz zmienia) chodzilo o fakt ze
>ktos sie tlumaczy ze TPSA ma klopoty bo jest ma za duzo klientow i
>potenjcalnych klientow......(sic!). A to pech.

A ciekaw jestem jaka szczesliwa bylaby ta Twoja szczesliwa firma gdyby sie
nagle okazalo ze ma podwoic te liczbe w ciagu miesiaca (a nawet nich bedzie
ze w ciagu pol roku). I jak szczesliwi byliby klienci (ci starzy i ci nowi).

Sorry, sa limity ustawione przez prawa fizyki, i tych zadna ludzka zachlannosc
(ktora istotnie, wiele moze) nie przeskoczy...

JMP