Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 21:29:50 MET DST

Konrad Plich <konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl> wrote in article
<Pine.3.89.9610111534.B634-0100000_at_zt.piotrkow.tpsa.pl>...
> On Fri, 11 Oct 1996, Jerzy Michal Pawlak wrote:
> A do tego to jedynie aspekt finansowy calej sprawy. Nalezy tutaj dodac
> fakt ze problem wykopania dziur np. pod cala Warszawa nie jest banalny i
> naprawde nie da sie tego zrobic z dnia na dzien. I nie mowcie mi ze
> konkurencja to uzdrowi dopoki nie uzyskacie dla choc jednego projektu
> pozwolenia na budowe. Polecam.
> Znacznie sie wtedy przy odrobinie wyobrazni rozjasnia w glowie (np.
> prawo mowi ze jedna rura w ziemi moze byc zakopana najblizej metr od
> drugiej).
> [...]
Mamy Telecommunication Act of 1995 i to juz historia. Sa miejsca gdzie juz
jest konkurencja (Califronia Rochester NY). Konkurencja na rynku lokalnym
to kwestia miesiecy. Dalekodystansowym to realnosc ostatnich 13 lat
(1983). Na tym ostatnim ceny spadly w ciagu tych 13 lat o 1/3!!!! Chyba
warto? Poza tym istenieja przeciez osobne sieci kablowe energetyczne gazowe
i telefoniczne obok siebie i nic sie nie dzieje, prawda? Kablowa
wykorzystac jako telefoniczna to najmniejszy problem......