Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 09:41:48 MET DST

: : Przesadzasz - nic wyludzic nie probowal, bo nie mogl - podal jakies
: : bzdurne dane, a podanie w formularzu rejestracyjnym mojego e-mail'a
: : bylo, jak rozumiem, tylko jakas dziwaczna zlosliwoscia.
: To z Twojego punktu widzenia :-). Bo z punktu widzenia tej firmy porno
: wyglada to nieco inaczej.
: Oczywiscie, moglby sie na procesie bronic, ze to tylko glupi dowcip,
: ze i tak nic by z tego nie wyszlo, po podal dowolna wymyslona liczbe.

Nie koniecznie. Sa takie programiki, generujace numery kart kredytowych.
Wydaje mi sie, ze dla malych kwot nie chce sie nikomu sprawdzac "on-line"
prawdziwosc podanych danych a tylko "prawdziwosc" numeru (to sie robi off-line).
I wtedy jest to proba wyludzenia pieniedzy.
BTW: Czy ktos zna procedure weryfikowania ww. danych.

: Pamietajcie, ze jest calkiem sporo miejsc na swiecie, gdzie glupie sciaganie
: na egzaminie traktuje sie bardzo powaznie jako oszustwo.

Aha. I na odwrot. Pewien Holender wykladajacy w Athens (Georgia-tam byl final
olimpijski w pilce :-) opowiadal mi, jak zlapal na egzaminie sciagajacego
Murzyna. No i potem musial sie po _sadach_ tlumaczyc, dlaczego tak pochopnie
go oskarzyl !!! A najfajniejsze z tego bylo to, ze dla niego (Holendra)
osobiscie nie bylo nic zdroznego w sciaganiu :-)))

: Jarek.
Pozdrawiam,
PLZ

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?