Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 19:20:39 MET DST

Adam Kusnierz (Adam_at_kusnierz.demon.co.uk) wrote:
: Numery KK sa szesnastocyfrowe - z tego wniosek, ze kart kredytowych jest
: wiecej niz mieszkancow planety? Jezeli zgloszenie przyjmuje komputer, to
: komputer moze sprawdzic, czy numer karty jest 'valid' (metoda stosowana
: np. przez CompuServe).

Podejrzewam, ze z tych 16 cyfr, kilka to 'numer banku'', a byc moze
takze 'kraj' czy 'miasto'. Na mojej jest np lacznie 7 zer, co mi wyglada
wyjatkowo malo losowo i watpie, zebym byl az takim szczesliwcem.
POdejrzewam, ze czesc 'kontrolna', stanowia moze ze dwie cyfry w
grupie 'klient' i jedna w grupie 'bank'.

Jarek.