Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Wojciech Galazka (wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 17:00:21 MET DST

In article <50e33s$kpj_at_olorin.nask.pl> plz_at_warman.com.pl (Piotr Zawicki) writes:
>From: plz_at_warman.com.pl (Piotr Zawicki)
>Subject: Re: Donosiciel sie ujawnia !

>Date: 2 Sep 1996 07:41:48 GMT
>: : Przesadzasz - nic wyludzic nie probowal, bo nie mogl - podal jakies
A co probowal robic, he ???
>: : bzdurne dane, a podanie w formularzu rejestracyjnym mojego e-mail'a
>: : bylo, jak rozumiem, tylko jakas dziwaczna zlosliwoscia.
>: To z Twojego punktu widzenia :-). Bo z punktu widzenia tej firmy porno
>: wyglada to nieco inaczej.
>: Oczywiscie, moglby sie na procesie bronic, ze to tylko glupi dowcip,
>: ze i tak nic by z tego nie wyszlo, po podal dowolna wymyslona liczbe.

zapomnijcie o tym gosciu falszyujacym numery kart, jego zycie
jest skonczone bo juz gdzies zapisano ze to oszust i naciagacz.
Zaden bank nie da mu zadnej nowej karty, ten gosc jest po prostu
smieciem. A swoja droga to trzeba byc albo nieziemsko glupi
zeby cos takiego robic. To jest gorzej niz falszowanie pieniedzy.

>Nie koniecznie. Sa takie programiki, generujace numery kart kredytowych.
>I wtedy jest to proba wyludzenia pieniedzy.
>BTW: Czy ktos zna procedure weryfikowania ww. danych.

Znam, a po ci ona?