Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Leszek (leszek_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 16:14:53 MET DST

Szanowny Panie!

Z jednej strony sie ciesze ze czlowiek o tak paskudnym charakterze jak
Pan nabral wreszcie odwagi zeby sie ujawnic, jednak z drugiej strony
zupelnie nie chce mi sie odpisywac na tak pokretne,nieciekawe i nudne
tlumaczenia jakie Pan zaprezentowal.Powodowany checia unikniecia
sytuacji w ktorej tak zalosna osoba czuje sie przekonana co
do slusznosci swojego postepowania postanowilem znizyc sie do
panskiego poziomu i odpowiedziec Panu.

No cóż, sprawa zaczyna przybierać niepokojące rozmiary w związku z tym
pora się ujawnić. Wychodzi na to że znów robię za Naczelnego Żandarma
Polskiego Internetu...

Powinien Pan raczej siebie nazwac Krolem Kapusiow Polskiego Internetu.

 a na swoje usprawiedliwienie mogę dodać tylko tyle że
mimo że jestem już całkiem stary to jakoś nie mogę przejść obojętnie obok
chamstwa pod każdą a szczególnie taką postacią. Ujawniam się dopiero
teraz gdyż nie mam ani czasu ani ochoty dyskutować z każdym gówniarzem i
kasować listy pełne wyzwisk i pogróżek z mojej skrzynki pocztowej, ale
cóż ...

To ze jest Pan juz calkiem stary to nie znaczy ze jest Pan lepszy od
(jak Pan to nazwal) kazdego gowniarza

Krótkie wprowadzenie:
Pan Leszek Bogdański postawił mi publiczny zarzut
"donosicielstwa/komunisty/cenzora/ch../sk.." :-)...

nie zarzucilem Panu bycia komunista,zapomnial Pan dodac ze nazwalem
Pana rowniez kapusiem,okreslen ch.. i sk.. uzylem w trakcie wymiany
zdan z Dagonem(sadze ze bardzo trafnie oddaja one panski charakter)

 gdyż byłem uprzejmy
powiadomić root'a domeny lodz.pdi.net o jego wyczynach "na sieci"
załączając na poparcie kilka (praktycznie ówczesną całość) z jego
elokwentnych wypowiedzi.
Legenda:
: Leszek Bogdański (leszek_at_lodz.pdi.net)
> Robert Ramiega (robert_at_pdi.net) /jeden z sysop'ów pdi.net/
inne : ja
Nie moze pan sobie panie LB jak widze przypomnieć pewnych szczegółow z
pańskiej internetowej przeszłości.
Przez pewien czas nie był pan łaskaw podpisywać się pod swoimi
wszystkimi dziełami. Tajemnicą pozostanie zapewne fakt dlaczego zrobił to
pan np. pod postingiem dotyczącym nagród w konkursie EB a nie zrobi tego
przy jakże interesującej uwadze że zacytuje:
: Janda to glupia suka
(żeby nie było wątpliwości - nie przepadam za Jandą)...

Bardzo Panu wspolczuje.Panski ubogi swiat jak widac ogranicza sie jedynie
do sledzenia cudzych wypowiedzi i donoszeniu na tych, ktorzy w Pana
ptasim mozdzku sie nie podobaja.
Dlaczego Pan cytuje tylko ten jeden posting potajemnie przeslany do
mojego sysopa(ktory przyznaje rzeczywiscie byl nieprzemyslany) a
nie przytoczy innych na ktore Pan doniosl ? Sadze ze wszyscy by
Pana wysmiali dowiadujac sie co Pana az tak zbulwersowalo,ze az
musial Pan kapowac.
Chociaz moja internetowa przeszlosc obejmuje zaledwie okres niecalych
trzech tygodni to gdyby nie byla w Panu gleboko zakodowana natura
kapusia to bez problemu znalazl by Pan moj adres(umieszczany pod
wiekszoscia moich postingow) i zamiast paskudnie donosic skierowal
by Pan swoje swoje zale do mnie osobiscie.

Pelny obrzydzenia do Pana

Leszek Bogdanski (leszek_at_lodz.pdi.net)

PS Kiedy ja widze awanturujacego sie faceta umazanego gownem to mu
mowie zeby najpierw sie umyl.