nie te

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 18:29:15 MET DST

Poważnie, przyszło do tego że zastanawiałem się nad kupieniem windows NT
do laboratorium. Ale mi przeszło - wiecie ile to cudo kosztuje?
Ponoć dla edu i wersja kliencka to raptem 15 mln!!!!

Mówcie co chcecie, ale ktoś, kto traktuje to NT jako alternatywę dla
Linux'a (żeby używać narzędzi sieciowych), chyba musi być albo
dealerem MS albo, lekko, hmm, dziwny.

Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow