Re: nie te

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 14:21:37 MET DST

Dnia 21 Aug 96 o godz. 11:03, Andrzej Bort napisal(a):

> OK. Za wszystkie shareware/freeware/public domain tez zaplaciles ?
> A przeciez sa z Internetu, czyz nie ?
> A przeciez pisza je "pasjonaci", czyz nie ?
> A przeciez ich uzywaz, czyz nie ? (tak piszesz na swojej WWW) ?
>
> Czemu wiec stosujesz inne miary porownawcze, w zaleznosci od tego, kiedy
> jest ci wygodniej ?

Zaraz, cos mieszasz.
Piotrkowi chodzilo o to, ze Linux jest o tyle "nietypowy", ze tworzy go grupa
ludzi rozsianych po calym Internecie, ktorzy robia to z wlasnej pasji i nikt
im za to nie placi. Unixy komercyjne pisza komercyjne firmy, ktore
zatrudniaja zespol programistow i musza im zaplacic za napisanie systemu.
(Choc dalibog nie wiem co to ma do rzeczy jezeli chodzi o wymagania sprzetowe
przecietnego Unixa. U nas na uczelni np. mamy i Linuxa, i jak najbardziej
komercyjnego AT&T Interactive Unixa. Ten drugi chodzi nawet na slabszej
maszynie, bo 386/33 MHz, podczas gdy Linux na 486DX2/66 MHz. Oba spisuja sie
bardzo dobrze.) Co w takim razie powiedziec na temat takiego np. FreeBSD ?

Natomiast to wszystko nie ma nic wspolnego z tym, co ty piszesz - o placeniu
za shareware (za freeware i public domain z definicji sie nie placi!)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl