Re: nie te

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 13:42:57 MET DST

Dnia 26 Aug 96 o godz. 13:05, Piotr Karocki napisal(a):

> fajnie. zmieniamy wszystkie bazy PESEL w tym kraju.
Tez mi argument... Czy to ze PESEL chodzi na IBMach to znaczy ze wszystko
chodzi lub ma chodzic na IBMach? A moze poza PESELEM nic sie nie liczy,
poniewaz przy tej bazie pracowal niejaki Piotr Karocki?
Niech sobie PESEL chodzi na IBM skoro to zdaje egzamin. W wielu duzych
korporacjach zachodnich do dzis "sercem" systemu informatycznego firmy sa
ogromne stare mainframe'y. Bo tam sa wszystkie aplikacje "mission-critical" i
najwazniejsze dane i nikt nie chce ryzykowac przenoszenia ich na cokolwiek
innego skoro to, co jest, sie sprawdza.
Intencja postingu Jarka bylo pokazanie, ze SNA to pewna egzotyka - potrzebny
jest tylko tam, gdzie sa duze IBMy. Tam gdzie tych duzych IBMow nie ma, SNA
nikomu na nic. A juz dzisiaj nikt nowych systemow w oparciu o te duze IBMy
nie stawia.
Jak ktos ma duzego IBMa, to faktycznie obecnosc SNA w WinNT jest dla niego
argumentem za wyborem tego systemu. Jak *nie ma* duzego IBMa (a zdecydowana
wiekszosc *nie ma*), to to jest argument bezwartosciowy.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl