Re: Polip - ludzie i charaktery....

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 10:20:54 MET DST

Tomasz Kloczko wrote:
> Lepiej nie dziękuj tylko odpowiedz grzecznie czy możesz/chcesz odeprzeć tą
> krytykę poprzez logiczną argumentację.
nie. tego nikt nie moze.
sam probowalem podawac argumenty, ale nikogo nie udalo mi sie przekonac,
wyrobilem sobie tylko opinie, delikatnie mowiac, niezbyt rozumnej
istoty, ktora najwyrazniej nie rozumie, ze Unix jest najlepszy na
swiecie.
zamiast odpowiedzi na co ciekawsze i trudniejsze argumenty otrzymywalem
odpowiedzi typu 'glupi jestes'.
mam takie same zdanie o wiekszosci polipowcow jak podal Emil. tyle, ze
ja mimo wszystko czytam polipa i nie rezygnuje.

> W tym wypadku powody są i to jak najbardziej konkretne. Wystarczy poczytać
> peceta i kilka innych grup żeby znaleźć dość pokaźną listę powodów.
czy ktorys z tych powodow zostal oficjalnie zgloszony do Ms, czy tez
moze nie, bo sie nie mozna przyznac, ze uzywa sie pirackich kopii?
czy ktorykolwiek z narzekaczy sprawdzal w Knowledge Base, czy jest
odpowiedz na jego problem?
czy przypadkiem narzekanie nie jest na takiej zasadzie, ze ma przyjsc
Bill Gates do mnie i mi wytlumaczyc, gdzie popelniam blad, i zrobic
dobrze?
(bardzo czeste podejscie w PL, 'niech panstwo sie mna zaopiekuje, ja sam
sobie nie poradze'...)

> Może byś napisał jakie to pojęcią i kto tu pomieszał. Nadal stosujesz
> pomówienia.
odpowiadam niejako w imieniu pana Emila (choc mnie do tego nie
upowaznial), jako ze on najwyrazniej zrezygnowal z jakichkolwiek
dyskusji z ludzmi, ktorzy wszystko wiedza lepiej:
a chocby Ms Exchange Client (instalowany z Win95) oraz Ms Exchange
Server.

> Gdyby przyjąć za prawdę to co napisałeś, to trzeba by dojść do wniowku że
> wszyscy ci ludzie to sadyści bądz ludzie o takich skłonnościach bo przecież
> robią to bez widocznego powodu :-). Czy to chciałeś powiedzieć ?
powod jest widoczny, byc moze bardziej podswiadomy niz swiadomy.
ladnie ujal go Maciek Uhlig - obawa przed utrata pracy.

> Nie znalazłem tam nic na temat tego dlaczego po wejściu na
> ftp.microsoft.com, źle działa "ls -la", a "dir" wyświetla co najmniej
> śmieszne atrybuty plików".
jakos wszystkie porzadne ftp clienty sobie z tym radza (graficzne;
cmdline dla mnie juz sie skonczyl).
o atrybutach byla juz mowa. zreszta, wejdzie CIFS i bedzie spokoj (tez
oddzielny watek).

> Tak już jest od conajmniej roku. Dlaczego jeżeli dwoję ludzi prubuje z tego
> serwera jednocześnie ściągnąć ten sam plik to jedna z nich dostaje
> komunikat, że pliku nie ma? Takich kwiatków jest conajmniej jeszcze kilka i
> wszelkie próby sugerowania poprawienia tych błędów idą w powietrze.
a czemu np. licznik dostepow do WWW na HP-UX 9.03 dziala w ten sposob,
ze jak dwu klientow wchodzi na raz, to sie zeruje?
dokladnie taki sam blad obslugi lockow.

> Przegapiłeś takie listy bądz nie chciałeś ich czytać. Takich listów jest
> kilka/kilkanaście w tygodniu na news-ach, a ja sam kiedyś też zgłaszałem
> publicznie takie zarzuty ale dałem sobie z tym spokój gdyż było to
> przysłowiowe "waleniem grochem o ścianę".
czy uwazasz, ze firmy maja obowiazek zatrudnic specjalne sztaby osob do
monitorowania newsow?
firmy maja swoje WWW, maja na nich linki mailto: do wysylania informacji
o bledach; wystarczy poszukac, zamiast narzekac.
poza tym, gdy tak dobrze potrafisz wyciagac bledy oprogramowania (mam
nadzieje, ze rownie doglebnie i 'czepiajaco' poszukiwalbys bledow w
oprogramowaniu innych firm), to stan sie Ms beta testerem - wtedy
produkty sa tak kompilowane, ze maja wbudowane mechanizmy zglaszania
bledow, z dolaczaniem wazniejszych plikow konfiguracyjnych, zrzutem
stosu etc.

> nieprawidłowo (działa źle) w prduktach M$ (ftp-server, M$ IE, more z win NT
more z WinNT dziala niezgodnie z dokumentacja czy niezgodnie z twoim
przyzwyczajeniem z Unixa? (to samo zreszta dotyczy innych zastrzezen)

> PS. Czy można sie dowiedzieć dlaczego to Twój list pojawił się na liście dwa
> razy? Czyżbyś kontakt z siecią zaczynał w AOL, a może to jaka ukryta cecha
> programu który używasz ? :-)
podobnie zreszta moderator comp.internet.net-happening albo uzywa Ms,
albo jest AOLerem? problemow po stronie Unixa nie moze byc?

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,