Re: Polip - ludzie i charaktery....

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 10:30:35 MET DST

Janusz A. Urbanowicz wrote:
> kryptograficznego zawartego w produktach MS. Pytań tych było kilkanaście.
> Na niektóre, te prostsze, istotnie odpowiedź znajduje się na stronac WWW
o, pierwszy odwazny, ktory siegnal do siedziby wroga.
zeby tak wszyscy PRZED narzekaniem tam zagladali...

> Idąc dalej, szukając informacji po WWW MS, nie znalazłem nigdzie
> technicznych (nawet trywialnych) informacji na temat rodzaju szyfrów
sprawdzales w, podanym przez Emila, TechNet?
jesli nie masz tego, a zarzadzasz jakas siecia PC (co by wynikalo z
ponizszego tekstu), to blad.
twoja instytucje powinno byc stac na zaplacenie tych 200 czy 300 USD
rocznie za prenumerate TechNetu (podobnie zreszta jak powinno ich byc
stac na zaplacenie za SMSa, ale naprawde TechNet jest za pol darmo).
jakbys nie wiedzial - jest to miesiecznik Microsoftu (ostatnio 3 CD),
zawierajacy pelne wersje Knowledge Bases, patche, multum dokumentacji
etc.
od razu sie zastrzegam, ze szukana przez ciebie dokumentacja moze byc
dopiero na MSDN - MicroSoft Developer Network.
to rowniez zestawy kompaktow, z tym, ze juz duzo drozsze. jest to
komplet dokumentacji do pisania pod Windows (level 1), wykorzystywania
Office (level 2) oraz BackOffice (level 3) - tzn. wszystkie potrzebne
informacje (oraz przyklady) zeby pospinac ze soba w dowolny sposob (i
rozbudowywac na zasadzie plug-inow) oprogramowanie Ms; wraz z tym
oprogramowaniem (dlatego takie drogie).

> Nie pytam o to wszystko dla czczej igraszki, pracuje jako adminsitrator
> sieci i moim zadaniem jest zapewnić użytkownikom bezpieczeństwo.
> Zastanawiałem się nad wyborem MS Exchange jako podstawowego programu
> pocztowego w naszje sieci, jednakże wobec powyższych danych prawdopodobnie
> będzie to jednak system unixowy + pgp + odpowiednio spatchowany elm.
chyba popelniles blad - ale dokladniejsze informacje to na specjalne
zyczenie i prywatnie, nie na polipa.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,