Re: M$ Exchange

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 09:42:12 MET DST

Michal Dombrowski wrote:

> Niezwykle!! A zawsze myslalem, ze Unix sieci lokalne zauwazal
> od zarania... Ale teraz juz wiem, ze to nowa, nieudokumentowana
> mozliwosc, korzystanie z ktorej odradzane jest przez doswiadczonych
> administratorow. <grin>
sieci lokalne w sensie mozliwosci polaczenia fizycznego owszem, Unix
mial od zarania. ale nie mial ZADNYCH mechanizmow wspierajacych to,
wlasnie typu ACL. dla Unixa nie bylo nic typu 'siec lokalna', on mial
tylko i wylacznie 'siec'.
a normalnie siec WAN to polaczenie sieci lokalnych (INTER-NET), mocno
ograniczone w mozliwosciach. znow, to ze w PL jest bardzo malo
prawdziwych sieci lokalnych (siec z Novellowym fileserverem tez nie jest
siecia lokalna z prawdziwego zdarzenia); ze wszystkie sieci lokalne
roznia sie od sieci globalnej li tylko bitami w adresie IP, nie oznacza,
ze tak jest wszedzie.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,