LIST OTWARTY DO WSZYSTKICH INTERNAUTOW

Autor: Michal Szokolo (msz_at_ternet.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 13:35:34 MET DST

LIST OTWARTY DO WSZYSTKICH UZYTKOWNIKOW SIECI INTERNET W POLSCE

        Szanowni Panstwo!

     Od kilku tygodni obserwujemy brutalne atakiinternetowych chuliganow
na server magazynu "Internet" polegajace na falszowaniu poczty
elektronicznej, podszywaniu sie, w ordynarny i wulgarny sposob, pod
redaktorow ww pisma, zapisywaniu nas na szereg list dyskusyjnych na
calym swiecie itp.

        Pomijajac nawet wzgledy nawalu pracy zwiazanego z koniecznoscia
wypisywania sie z list, z cala pewnoscia szargane jest nasze dobre imie
- chuligani podszywaja sie pod nas (listy z domena mi.com.pl) wysylajac
"za nas" poczte do przypadkowych uzytkownikow i list dyskusyjnych.
Czesto falszywe listy zawieraja duzych rozmiarow pliki, stajac sie
prawdziwa zmora tych do ktorych docieraja - szczegolnie dla
korzystajacych z kont typu dial-up.

        Wobec tych atakow nie moglismy i nie mozemy stac bezczynnie.
Dzieki wydatnej pomocy kilku administratorow (dziekujemy im bardzo za
pomoc!) jeden z "dowcipnisiow" zostal "namierzony". Poniewaz kazdy moze
stac sie celem jego ataku wydaje sie nam celowe ujawnienie, kto to jest.
Swoja dzialalnosc moze on przeciez prowadzic od dowolnego providera
uslug. Ze swej strony sprawe przeciwko niemu kierujemy do Prokuratury.

        Niezbite i potwierdzone slady prowadza do Lublina, do Pana Marka
Rzeplinskiego, pracownika TP S.A (jeden z adresow to:
maras_at_ajax.umcs.edu.pl).

                        Robert Magdziak (trebor_at_mi.com.pl)
                        Tadeusz Mank (tbm_at_mi.com.pl)
                        Krystian Grzenkowicz (kg_at_mi.com.pl)