Re: LIST OTWARTY DO WSZYSTKICH INTERNAUTOW

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 14:30:46 MET DST

On Tue, 6 Aug 1996, Michal Szokolo wrote:

> LIST OTWARTY DO WSZYSTKICH UZYTKOWNIKOW SIECI INTERNET W POLSCE
>
> Szanowni Panstwo!
>
> Od kilku tygodni obserwujemy brutalne atakiinternetowych chuliganow
> na server magazynu "Internet" polegajace na falszowaniu poczty
> elektronicznej, podszywaniu sie, w ordynarny i wulgarny sposob, pod
> redaktorow ww pisma, zapisywaniu nas na szereg list dyskusyjnych na
> calym swiecie itp.
>
> Pomijajac nawet wzgledy nawalu pracy zwiazanego z koniecznoscia
> wypisywania sie z list, z cala pewnoscia szargane jest nasze dobre imie
> [...]

Zanim popre taki tekst podpisany przez trzy osoby ale nie przez osobe
widniejaca w polu FROM, poprosze o powtorke PGP i namiar na trusted key :)

(moze byc prywatnie)

pozdrawiam,
                                                          Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl