Re: LIST OTWARTY DO WSZYSTKICH INTERNAUTOW

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 08 Aug 1996 - 19:22:33 MET DST

> uslug. Ze swej strony sprawe przeciwko niemu kierujemy do Prokuratury.
> Niezbite i potwierdzone slady prowadza do Lublina, do Pana Marka
> Rzeplinskiego, pracownika TP S.A (jeden z adresow to:
> maras_at_ajax.umcs.edu.pl).

Witaj Michale!

Wytoczyles wielka armate i powazne zarzuty. Jestem przekonany, ze nie
robisz tego bez odpowiednich dowodow i przekonania o slusznosci tego
co robisz. Poniewaz jednak sprawa dotyczy mnie bezposrednio (osoba o
ktorej piszesz jest wspolpracownikiem dodatku komputerowego w duzym
dzienniku, ktory prowadze) prosilbym o blizsze informacje. Bylbym
wdzieczny, jesli zechcialbys podzielic sie posiadanymi informacjami,
ktore dotycza badz co badz osoby, za ktorej wypowiedzi na lamach
wielotysiecznej gazety odpowiadam. Dodam takze, ze Marek jest jednym
z aktywniejszych uzytkownikow mojego BBSa i prywatnie specjalnie nie
wydaje sie byc zdolny do opisanych przez Ciebie zachowan. Czy wziales
pod uwage mozliwosc np. wlamania na jego konto (ajax to znane
siedlisko hackerow, czy jak tam sobie nazwiesz te bande szczeniakow
zabawiajacych sie siecia i wlamania zdarzaja sie tam niestety dosc
czesto) i dzialania osoby trzeciej bez wiedzy oskarzanego? Czy
wziales np. pod uwage fakt, ze zaden log, zaden dokument w postaci
elektronicznej w naszym kraju nie ma mocy prawnej i w zwiazku z tym
marne sa szanse na jakikolwiek wyrok? Nie wiem czy prowadziles
korespondencje z Arturem Urbanowiczem (root_at_ajax) i starales sie
wyjasnic cala sprawe. W kazdym razie prosze o kontakt.

pozdrawiam

Andrzej Karpinski