Re: NASK udusil Maloke

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_info.nask.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 15:53:00 MET DST

Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu) wrote:
: Piotr Zawicki wrote:

: > Nie wracajmy, prosze, do styczniowej histerii rozpetanej przez kilku
: > panow z tzw. szanownej konkurencji.

: A to juz jest wyjatkowe chamstwo i w kazdym cywilizowanym kraju
: byloby podstawa do natychmiastowego dyscyplinarnego wyrzucenia
: z pracy. Jak sadze jednak towarzysze z NASK tego rodzaju

Tym razem to ja sobie wypraszam !
Moje wypowiedzi na tej liscie wyrazaja moje prywatne zdanie i nie maja
nic wspolnego ze zdaniem mojego pracowdcy, o czym chyba nie musze bez
przerwy wspominac bo na tego rodzaju liscie jest to OCZYWISTE.

Jezeli Szanowny Pan chce wplynac na wywalneie mnie z pracy - moze to zrobic
telefon do moich przelozonych: +48 22 410047

Byc moze mamy inne definicje "chamstwa" i "demokratycznego kraju", ale
wydaje mi sie, ze do pierwszego zalicza sie odpowiadanie inwektywami na
argumenty a drugi oznacza m.in. swobode wypowiedzi, do ktorej mam takie
samo prawo jak kazdy inny uzytkownik inetu. jezeli p. Majewski chce
mnie tego prawa pozbawic, to juz zupelnie inna sprawa.

Nie wiem, jak dla p. Majewskiego ale dla mnie slowo "towarzysz" ma
znaczenie jezeli nie obelzywe to przynajmniej "na pograniczu" i nie
zycze sobie byc nim okreslany. A moze dla Pana WM nie jest ? jesli tak
to bardzo przepraszam, ze obrazam uczucia polityczne.

: obyczajow nie przestrzegaja, a skoro, jak powyzszy przyklad dowodzi,
: zatrudniaja osoby bez kwalifikacji, to i nie ma tam kto
: zajac sie siecia...

????
A co ma piernik do wiatraka tzn. rzekome chamstwo do kwalifikacji ???

: Ja w kazdym razie w zadnym stopniu konkurencja dla osob pokroju
: Pan Piotra nie jestem, ani tez histerykiem.

Nie znam Pana i nie wiem kim Pan jest, nie moge wiec nazywac Go (lub nie)
swoja konkurencja. Zreszta Panska domena *edu sugeruje, ze tak nie jest.
Nie nazwalem tez Pana histerykiem, wiec prosze nie wkladac mi w usta slow,
ktorych nie wypowiedzialem. Mowilem o "histerycznej reakcji" bo jak
inaczej nazwac "oflagowanie" serwerow WWW, publikowanie list (do dzisiaj
istniejacych) zasobow skazanych na wymarcie) czy wlamania na serwer NASKu
i opublikowanie tam wulgarnych (i chamskich) stron. Byc moze nieco
uogolnilem, ale prosze zrozumiec, ze byl to tylko watek poboczny
mojej wypowiedzi, ktory nie mial nic wspolnego z jej glowna trescia !!!

: Oczekuje oficjalnych przeprosin i opublikowania krokow, ktore
: kierownictwo NASK podjelo dla ochrony uzytkownikow przed chuliganskimi
: ekscesami czesci zalogi w przyszlosci.

Nie mialem zamiaru nikogo obrazac i jesli tak sie stalo bije sie w piersi.
Zachowuje jednakze swoje niezbywalne prawo do swobody wypowiedzi (jako
osoby PRYWATNEJ !!!) ktorego jestem gotow bronic do krwi ostatniej.

: Wladyslaw Majewski

Piotr Zawicki (za siebie samego !!!!)

--
| Piotr L. Zawicki    NASK - WARMAN  |                                       |