Re: NASK udusil Maloke

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 20:02:58 MET DST

Piotr Zawicki <plz_at_news.nask.pl> wrote:

: : > Nie wracajmy, prosze, do styczniowej histerii rozpetanej przez kilku
: : > panow z tzw. szanownej konkurencji.
[...]
: Moje wypowiedzi na tej liscie wyrazaja moje prywatne zdanie i nie maja
: nic wspolnego ze zdaniem mojego pracowdcy, o czym chyba nie musze bez
: przerwy wspominac bo na tego rodzaju liscie jest to OCZYWISTE.

Po pierwsze, nie jest oczywiste - bo piszesz z firmowego adresu.
Po drugie, skoro piszesz (w pogardliwy sposob) o "tzw. konkurencji",
to chyba nie masz na mysli konkurencji dla siebie osobiscie, prawda? :)

: Nie wiem, jak dla p. Majewskiego ale dla mnie slowo "towarzysz" ma
: znaczenie jezeli nie obelzywe to przynajmniej "na pograniczu" i nie
: zycze sobie byc nim okreslany.

Skoro sam napisales...

: argumenty a drugi oznacza m.in. swobode wypowiedzi, do ktorej mam takie
: samo prawo jak kazdy inny uzytkownik inetu. jezeli p. Majewski chce

...to musisz sie pogodzic rowniez z tym, ze inni tez te swobode maja.
I skoro Ty komus "od histerykow", to ktos Ci "od towarzyszy".

: Nie nazwalem tez Pana histerykiem, wiec prosze nie wkladac mi w usta slow,

Oj, chyba nazwales. Co bys powiedzial, gdyby ktos napisal "ci idioci
z NASKu/WARMANa", a pote, twierdzil, ze przeciez _Ciebie_ nie nazwal
idiota?

: ktorych nie wypowiedzialem. Mowilem o "histerycznej reakcji" bo jak
: inaczej nazwac "oflagowanie" serwerow WWW, publikowanie list (do dzisiaj

Rownie dobrze moglbys twierdzic, ze ktos, kto gryzie w reke faceta
siegajacego mu wlasnie ta reka do kieszeni po portfel takze jest
histerykiem.

: Piotr Zawicki (za siebie samego !!!!)

A w sygnaturce za to mnostwo o firmie; ba! praktycznie tylko o firmie... :)

--
	Leszek.