Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 15:07:53 MET DST

In article <4tpic6$r4g_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>,
Zbigniew Kobylski <zk1_at_komtel.torun.pl> wrote:
>dobroczyncy (czyzby z NASK-u? niedawno niejaki M.Ostrowski pytal
>mnie dlaczego listy z konta szyczewska podpisuje kobylski.
>A dzis mam zablokowane to konto. Czy to sa metody dzilania
>Cze-Ka czy moze jakiejs innej organizacji na 4 litery, za zaczynajacej
>sie od 'n' ?).

Z tego co zgrokowalem z innych postingow, konto zostalo zablokowane przez
admnistratorow klastra mat.uni.torun.pl, gdyz zabronione jest tam
udostepnianie kont osobom trzecim. Znam tych ludzi i wiem ze robia to
neichetnie, ale niestety takie sa przepisy - kiedy nie bylo takich
zarzadzen, np wiekszosc terminali w bydynku wydzialu MiI byla zajeta przez
krewnych i znajomych krolika i uprawniony uzytkownik anwet nie mail gdzie
przeczytac poczty - wszedzie chodzil goscinny irc.
Byl nawet na polipie przypadek ze gosc z goscinnym wlotem na
mat.uni.torun.pl pytal sie jak zmienic identyfikator konta na ktore jest
wlogowany, byly tez inne przypadki, przepisy te wprowadzono dla ochrony
przed takili uzytkownikami.

>Czy gdyby moja zona podpisala sie swoim obecnym nazwiskiem i wyslala
>list ze swojego konta to tez mialaby je zablokowane dzien pozniej ?
>Czy moze sama zgodnosc imion wystarczy ?
>Ktos tu pisal ze NASK na fromularz podobny do SB-ckiego wniosku o
>paszport. To nie tylko formularz, nie tylko ... Metody tez jakby znane.

A jesli zona jest pracownikime/studentem umk to niech sobie zalozy konto na
alf.cc.uni.torun.pl, tam te sprawy sa traktowane liberaqlniej a maszynab
jest dostepna dla calej uczelni.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain