Re: NASK udusil Maloke

Autor: Pawel Kaminski (pawelk_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 14:12:49 MET DST

: Tym razem to ja sobie wypraszam !
: Moje wypowiedzi na tej liscie wyrazaja moje prywatne zdanie i nie maja
: nic wspolnego ze zdaniem mojego pracowdcy, o czym chyba nie musze bez
: przerwy wspominac bo na tego rodzaju liscie jest to OCZYWISTE.

Nie dopoki masz w sygnaturce NASK chyba logiczne jak skasujesz to pogadamy

: Jezeli Szanowny Pan chce wplynac na wywalneie mnie z pracy - moze to zrobic
: telefon do moich przelozonych: +48 22 410047

nie ma sprawy tylko to +48 22 to dla podniedienia prestzu dlugosci
telefonu chyba

: Nie wiem, jak dla p. Majewskiego ale dla mnie slowo "towarzysz" ma
: znaczenie jezeli nie obelzywe to przynajmniej "na pograniczu" i nie
: zycze sobie byc nim okreslany. A moze dla Pana WM nie jest ? jesli tak
: to bardzo przepraszam, ze obrazam uczucia polityczne.

Towarzyszu to za metody, a to ze twoje zdanie jest inne niz pracodawcy
kwalifikuje sie do wywalenia !!!!!! Ja tez pracuje w najwiekszej firmie w
Polsce ale nie mam tego w sygnaturce wiec mowie prywatnie a jak bede mial
konto sluzbowe i sygnaturke z PKP to bede wypowiadal sie jako pracownik
tej firmy.

: : Pan Piotra nie jestem, ani tez histerykiem.
a ja tez nie jestem histerykiem licznik: 0002 dopisac sie prosze bo przy
paru tysiacach to mozna do rzecznika praw obywatelskich i ustawe wymyslic

: Nie znam Pana i nie wiem kim Pan jest, nie moge wiec nazywac Go (lub nie)
: swoja konkurencja. Zreszta Panska domena *edu sugeruje, ze tak nie jest.
No prosze maja *.edu i sa komercyjni ,juz sie niedziwie dlaczego PDI ma
domene .net (provider) a nie .pl znaja sie na NASK-u i tyle

: Nie nazwalem tez Pana histerykiem, wiec prosze nie wkladac mi w usta slow,
: ktorych nie wypowiedzialem. Mowilem o "histerycznej reakcji"
Miodel powiedzil ze jak ktos ma histeryczna reakcje to jest histerykiem to
chyba oczywiste

: inaczej nazwac "oflagowanie" serwerow WWW, publikowanie list (do dzisiaj
: istniejacych) zasobow skazanych na wymarcie)
I cale szczescie bo inaczej brrrrrrr

 czy wlamania na serwer NASKu
Nie przypisuj nam tego wlamnania, jako histeryk protestuje, histeryk i
hacker ciekawe

: i opublikowanie tam wulgarnych (i chamskich) stron.
wulgarnych no prosze one byly nieprzyzwoite niekuturalne a nawet chamskie
ale napewno nie wulgarne (link do www.playboy.com) jako czytelnik bym sie
obrazil

: Piotr Zawicki (za siebie samego !!!!)

: --
: +--------------------------------------------------------- plz_at_warman.org.pl +
: | Piotr L. Zawicki NASK - WARMAN | |
jak to skasujesz i telefon do NASKU to pogadamy

: | ul. Bartycka 18 | tel. (48) +22 6607602 |
: | 00-716 Warszawa, Poland | fax. (48) +22 410047 |

== Pawel Kaminski    e-mail : pawelk_at_waw.pdi.net        CB-RADIO 27.160Mhz
==                            robbo_at_irc.pl
==                  http://www.waw.pdi.net/~pawelk
==                      IRC : ROBBO  #polska