Matem, fizyka i inne

Autor: Michal Karlik (mkarlik_at_psk2.amu.edu.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 05:58:24 MET DST

Czesc,

> Nigdzie indziej sie nie dostane bo kazdy wydzial rezerwuje terminale
> dla swoich studentow. A dlaczego tak jest? Dlatego bo kazdy mysli tak
> jak Ty ( a po co humanistom komputery). Konczy sie to na tym,ze jak
> chce zciagnac materialy do pracy dyplomowej to musze czekac 2 godziny
> az paru 'fizykow i matematykow' skonczy bawic sie IRC-em.!
>
> P.S. W koncu wkurzylem sie i kupilem sobie modem - Dzieki ci TP SA!!!!

Ja zrobilem do samo. Jeden!!! terminal na caly szpital. Kazdy chce miec
konto. Korzysta kilkadziesiat osob. Ale wyksztalcenie nie ma nic wspolnego
z informatyka, czy z komputerami, kazdy cos tam pogrzebie i ciagle sie
zawiesza.
Ciesze sie, ze w ogole mam dostep. Ponoc jedyny szpital w Poznaniu,
podlaczony do Internetu. W tym miejscu uklony i podziekowania dla prof.
Szymasia z Zakladu Patomorfologii Klinicznej. On zajmuje sie tym zupelnie
amatorsko. (Jest wspolautorem niezlej ksiazki: J.Szymas, R.Spiewak - Lekarski
internet).
Mam tam konto (Unix) i teraz dzieki TPSA korzystam z niego z domu.
Wczoraj dostalem rachunek (do 18.07.96). Przez pierwsze dni, zeby sie
zorientowac w czasie, wlaczalem sobie stoper. Wedlug moich wyliczen
rachunek jest 3x wiekszy. Czyzby liczyli 1 impuls/min, a nie jak podaja
1 impuls co 3 minuty. Skad moge zdobyc program do liczenia impulsow? FTP?

Michal Karlik Klinika Foniatrii i Audiologii AM
mkarlik_at_psk2.amu.edu.pl ul.Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznan