Re: Matem, fizyka i inne

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 13:52:39 MET DST

On 30 Jul 96 21:58:53 GMT, mkarlik_at_psk2.amu.edu.pl (Michal Karlik)
wrote:

>Mam tam konto (Unix) i teraz dzieki TPSA korzystam z niego z domu.
>Wczoraj dostalem rachunek (do 18.07.96). Przez pierwsze dni, zeby sie
>zorientowac w czasie, wlaczalem sobie stoper. Wedlug moich wyliczen
>rachunek jest 3x wiekszy. Czyzby liczyli 1 impuls/min, a nie jak podaja
>1 impuls co 3 minuty. Skad moge zdobyc program do liczenia impulsow? FTP?
>
>_____________
>Michal Karlik Klinika Foniatrii i Audiologii AM
>mkarlik_at_psk2.amu.edu.pl ul.Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznan

Jest duzo licznikow czasu polaczenia na PC. Ja akurat uzywam PC z
Win95 i najlepszym licznikiem jaki spotkalem (a wyprobowalem okolo
10-ciu) jest Comm Timer (plik: comti12a.zip). Jest najbardziej
konfigurowalny ze wszystkich jakie widzialem. Mierzy nie tylko czas
polaczenia ale takze oplate (ustawia sie koszt polaczenia za 1 minute
- a on juz sobie reszte policzy). Program tworzy dokladny log, w
ktorym wypisuje wszystkie wazne szczegoly (date polaczenia, poczatek,
, czas trwania rozmowy,itd). Mozna sobie ustawic tez koszt polaczenia
w godzinach szczytu i off-peak, itd,itp. Zauwazylem tylko dwie wady:
liczy koszt polaczenia co 1min (a nie mozna ustawic aby liczyl co
3min) oraz nie mozna sumowac fragmentow logu (np. chce sobie podliczyc
oplaty miedzy 1 a 7 lipca) - kalkuluje jedynie caly log.
P.S. Ja go zciagnalem z ftp.icm.edu.pl

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** I'm Elite - Give warez, d00dz!! :) **