Re: NASK udusil Maloke

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 22:32:39 MET DST

On Mon, 29 Jul 1996 06:15:15 GMT, warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz
Bodaszewski) wrote:

>2. Ilu z tej reszty (np. prawnicy, polonisci) CHCE miec konta
>internetowe, a ilu w ogole nie czuje potrzeby ? O ile sie znam
>na ludziach, to wielu humanistow podchodzi do wszelkich wytworow
>techniki jak przyslowiowy 'pies do jeza' i trzeba im rzeczy
>zwiazane z komputerami wciskac na sile do glowy - matematycy,
>fizycy i informatycy 'sami z siebie' czuja potrzebe nauki.
>IMHO lepiej byloby, gdyby wszyscy MUSIELI miec konta i mieli
>obowiazek przyswojenia sobie jakiejs wiedzy o Internecie.
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl

Tu zes chlopie walnal buraka. Ja jestem humanista i wiem jak to jest
na uczelni (UMCS) z kontami. Konto to nawet dostaniesz (wypelnienie
podania i podpis 'odpowiedniej osoby' - ale konta tylko _Novellowe_) -
gorzej jest z dostepem do terminali.Sytuacja jest taka, ze fizyka i
matematyka maja kilka sal komputerowych + 6 terminali dostepnych dla
wszystkich, ekonomia ma 6 terminali, itd, itp. Humanistyka nie am ANI
JEDNEGO DOSTEPNEGO TERMINALA!!! Jak ja chce skorzystac z komputera to
musze czekac po 2 godziny w kolejce razem z dzieciakami z okolicznych
liceow i podstawowek (te 6 terminali na fizyce jest dla wszystkich).
Nigdzie indziej sie nie dostane bo kazdy wydzial rezerwuje terminale
dla swoich studentow. A dlaczego tak jest? Dlatego bo kazdy mysli tak
jak Ty ( a po co humanistom komputery). Konczy sie to na tym,ze jak
chce zciagnac materialy do pracy dyplomowej to musze czekac 2 godziny
az paru 'fizykow i matematykow' skonczy bawic sie IRC-em.!

P.S. W koncu wkurzylem sie i kupilem sobie modem - Dzieki ci TP SA!!!!

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** I'm Elite - Give warez, d00dz!! :) **