Re: NASK udusil Maloke

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 08:15:15 MET DST

alex_at_eris.phys.uni.torun.pl (Janusz A. Urbanowicz) wrote:

>U nas na uczelni te wydzialy co musza to maja konta zakladane ciupasem dla
>wszytskich (wydzial fizykii astronomii i wydzial matematyki i informatyki) a
>reszta jak chce to nie ma ZADNEGO problemu, to jest jeden podpis i dzien
>czekania.

1. Uniwerek w Toruniu to jedna z lepszych uczelni i od dosc
dawna podlaczona do sieci. Nie jestem pewien, czy tak dobrze
jest wszedzie...
2. Ilu z tej reszty (np. prawnicy, polonisci) CHCE miec konta
internetowe, a ilu w ogole nie czuje potrzeby ? O ile sie znam
na ludziach, to wielu humanistow podchodzi do wszelkich wytworow
techniki jak przyslowiowy 'pies do jeza' i trzeba im rzeczy
zwiazane z komputerami wciskac na sile do glowy - matematycy,
fizycy i informatycy 'sami z siebie' czuja potrzebe nauki.
IMHO lepiej byloby, gdyby wszyscy MUSIELI miec konta i mieli
obowiazek przyswojenia sobie jakiejs wiedzy o Internecie.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl