Re: Czy TPSA nas oszukuje?

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 22:32:41 MET DST

On 29 Jul 1996 13:45:35 GMT, civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir
Bialek) wrote:

>Wlasnie wracam z kwatery glownej wroga TPSA (BOK) :)
>Zaniepokojony rozbieznoscia logow z rachunkiem telefonicznym wybralem
>sie tam bo billing. Obylo sie bez billingu i placenia za niego.
>Pani tylko rzucila okiem na monitor i zapytala sie czy mam modem.
>Po mojej odpowiedzi powiedziala, ze moge juz pisac reklamacje :)
>Polaczenia z polpak-t (0202122) byly zle naliczane - mialy byc lokalnie
>a bylo inaczej; jak? nie wiem - tego nie udalo mi sie wyciagnac :) ale pewnie
>tak jakby nie bylo wezla Polpak-t w moim miescie.
> [...]

Czy ktos z Lublina mial moze podobne przygody? Ja za lipiec nastukalem
okolo 200zl - mam nadzieje,ze nie przyjdzie mi rachunek na 500zl!!

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** I'm Elite - Give warez, d00dz!! :) **