Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 14:18:59 MET

On Thu, 21 Dec 1995, Szymon Sokol wrote:

> Wojciech Skaba (skabaw_at_Teleadreson.com.pl) wrote:
>
> NA CO??? Routery bedace na wyposazeniu NASK (glownie Cisco, modele
> 7000, AGS+, 4000, 2500, IGS) to nie pecety na ktore kazdy sobie moze
> napisac programik. Na te routery software robi firma Cisco. Kropka.
> Juz widze, jak Cisco uwzglednia sugestie p. Skaby co do tego, jak ma
> dzialac ich software.

 Szkoda, ze skasowalem list ktory zaczalem wczesniej pisac -:)
 To sie DA zrobic, tylko:
a. nie za takie pieniadze (mialem taki cytat: zeby nie zapomniec o
   drobiazgu, ze ma wspoldzialac z wszystkim co juz jest)
b. bez narazenia sie na proces o kradziez (istniejacego) oprogramowania
   nie da sie ukonczyc w rozsadnym czasie (tj. przed wymiana sprzetu
   na nowszy o dwie generacje). Z zakupem praw moze by sie dalo,
   tyle ze wtedy p. "a" mamy jak w banku. Dla objasnienia: troche
   wiekszych swiatowych firm KUPUJE oprogramowanie do swojego
   sprzetu (nie kod zrodlowy !) u CISCO. Mam na mysli WIEKSZE
   firmy.

 A Szymon wzial tylko pod uwage rozsadne rozwiazania -:)

 Pozdrawiam -
        Gotfryd