Append.

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 14:23:30 MET

 Do poprzedniego listu. Poniewaz ktos moze mi zarzucic ze wydziwiam
(biorac pod uwage rozwiazania malo mozliwe), to melduje ze jest tak
od czasu jak moj promotor uswiadomil mnie dawno temu, ze jak znam
(chocby tylko "z widzenia") jakies 999.99 promila mozliwosci to NIE
znaczy, ze sie nie da.
 Gdzies ostatnio widzialem o zamowieniu Dep.Obrony (USA, rzecz jasna)
na minikomputerek z paroma tysiacami procesorkow P-6.
 Przy takich srodkach DA SIE zrobic nowe programy na sprzet CISCO,
tylko moze taniej wyjdzie zrobic i finansowac na cele publiczne
szybka siec ?
   jeszcze raz -
        Gotfryd