Re: 0-700

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 19:48:04 MET

On Mon, 18 Dec 1995, Pawel Krawczyk wrote:

> Ciekawa zabawka i chyba dosc skuteczna. Ale czy co nowoczesniejsze
> centrale cyfrowe nie daja takiej mozliwosci same z siebie? Skoro maja
> rozne bajery typu "forwardowanie" polaczen itp., to chyba taka blokada
> powinna byc jedna z podstawowych uslug. No, chyba ze nazwa WAMPIR ma
> jakis zwiazek z forma uzyskiwania korzysci materialnych przez TPSA ;)))
Oczywiscie ze tak. Podalem nawet w miare dokladny przepis dla centrali
E10B. Opisywane urzadzenie jest proteza tej funkcji dla central
elektromechanicznych.
Moze jeszcze ciekawostka. Przy okazji budowania systemow bilingowych
wiele starrych central zostalo wyposazonych w odbiorniki DTMF.
Ci ktorzy do tej pory musieli odczekiwac na koniec dlugiego "pykania"
moga teraz sprobowac czy u nich czasem tez sie nie da szybciej
Pozdrawiam.
                                Konrad