Re: 0-700

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 19:39:11 MET

On Mon, 18 Dec 1995, Lech Szychowski wrote:

> [...]
> (na przykladzie warszawskiej centrali 616/617/671/672)
>
> (0) Wybieramy obiekt ataku (blok)
> (1) Zaopatrujemy sie w telefon-sluchawke
> (2) Zaopatrujemy sie w liste lokatorow obiektu
> (3) Sporzadzamy liste numerow lokalnych abonentow
> (4) Wchodzimy do piwnicy, wybieramy pare, podpinamy sie zamiast telefonu
> prawnego abonenta
> (5) For each "telefonow z listy z pkt.3" do
> - wykrecamy 808 i potem <numer-z-listy>
> - odkladamy sluchawke
> - czekamy 45 sekund
> - jesli nasz telefon zadzwoni, to bingo! mamy szukany numer -> exit
A jesli nie trafimy i zaciekawiony + inteligentny wlasciel telefonu do
ktorego nieudana proba trafi zbiegnie na dol i natrzaska
dzwoniacemu sluchawka po lbie. to dzwoniacy przyjmie to za ryzyko
zawodowe.(chyba ze odkrosuje caly blok - wtedy ktos przyleci na pewno :-)
Moim zdaniem czas na liscie POLIP skonczyc to dyskusje bo staje sie nieco
jalowa. Mam nadzieje ze material do przemyslen jest juz wystarczajacy i
kazdy majacy ochote na lamiglowki typu sluchawka z dioda zamiast dzwonka
ala szafka kablowa zamknieta na cztery spusty itd. poradzi sobie
dalej bez mojej pomocy. Dodam tylko ze to dziala i naprewde niewielu
abonentow kontestuje ten fakt, skoro maja mozliwosc uzyskania tej samej
uslugi za te sama cene. Czym sie rozni pomoc telefonistki od mozolnego
wstukiwania hasla - nie wiem. Chyba tylko tym ze jest to rozwiazanie
bardziej naturalne dla przecietnego abonenta.
Pozdrawiam i obiecuje juz wiecej nie odpowiadac na listy na ten temat.
                                Konrad