DTMF

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:48:33 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Moze jeszcze ciekawostka. Przy okazji budowania systemow bilingowych
: wiele starrych central zostalo wyposazonych w odbiorniki DTMF.
: Ci ktorzy do tej pory musieli odczekiwac na koniec dlugiego "pykania"
: moga teraz sprobowac czy u nich czasem tez sie nie da szybciej
: Pozdrawiam.

Czy to bedzie dzialalo normalnie, tzn. przelaczam telefon na wybieranie
tonowe i dzwonie, czy tez wczesniej musze sobie zazyczyc takiej uslugi ?

Pozdrawiam

--
-- Artur Czechowski                         IRC: czesiu
-- finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for more info.