Re: 0-700

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:34:44 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
: Moze jeszcze ciekawostka. Przy okazji budowania systemow bilingowych
: wiele starrych central zostalo wyposazonych w odbiorniki DTMF.
: Ci ktorzy do tej pory musieli odczekiwac na koniec dlugiego "pykania"
: moga teraz sprobowac czy u nich czasem tez sie nie da szybciej

A tak, zauwazylem dziekuje. Tylko dlaczego nikt mi nie powiedzial wczesniej,
a wykrylem dopiero jak musialem dorobic 'adaptive dialling' do jakiegos
sprzetu?

Tak swoja droga, to nie wiem, czy jest sie z czego cieszyc. Dawniej
jak cos po linii pulsowalo, to przynajmniej jeden z moich telefonow
halasowal. A teraz pajeczarz moze po cichutku DTMF...

Jarek.