Re: 0-700

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 18:35:29 MET

On <18 Dec 95 11:46:14 GMT> Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
> On Mon, 18 Dec 1995, Pawel Krawczyk wrote:

> Mam wlasnie przed soba na biurku urzadzenie produkcji TP S.A. ZUT Wroclaw.
> Nazywa sie to WAMPIR i jest montowane w centrali (10cmx5cmx2cm) Ustawia
> sie temu jumperami czterocyfrowy kod dostepu. Urzadzenie blokuje dostep do
> wyposazenia abonenckiego. Po podniesieniu sluchawki daje swoj sygnal,
> abonent wprowadza kod w DTMF i otrzymuje wlasciwy sygnal.
> Ceny nie pamietam, ale placze mi sie po glowie 5 mln.

Ciekawa zabawka i chyba dosc skuteczna. Ale czy co nowoczesniejsze
centrale cyfrowe nie daja takiej mozliwosci same z siebie? Skoro maja
rozne bajery typu "forwardowanie" polaczen itp., to chyba taka blokada
powinna byc jedna z podstawowych uslug. No, chyba ze nazwa WAMPIR ma
jakis zwiazek z forma uzyskiwania korzysci materialnych przez TPSA ;)))

--
Pawel Krawczyk,   email:  kravietz_at_labs.oeto.pk.edu.pl,  FidoNet: 2:486/18.4
email: kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl, Location: Cracow, Poland,  PGP  key