Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Grzegorz Stepniak (gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 19:16:09 MET

On Mon, 18 Dec 1995, Jerzy Pawlus wrote:

> Chcialem przypomniec, ze TPSA ma dotychczas faktyczny monopol na lacza
> miedzynarodowe i miedzymiastowe (Telbank tez dzierzawi lacza od TPSA)
> Z chwila gdy TPSA zacznie swiadczyc IP trzeba bedzie uwaznie przyjrzec
> sie czy nie stosuje cen dumpingowych. A czy zanosi sie na wojne z NASK
> tp pozwole sobie przypomniec nastepujace fakty:
>
> - wycofanie sie TPSA zw wspolnego eksperymentu laczy 2M
> - wycofanie sie TPSA ze wspolnej eksploatacji szkieletu FRAME RELAY
> (umowa zapowiadana w Miedzyszynie)
> - zaproponowanie dwom srodowiskom naukowym (Lodzi i Gdanskowi)
> [...]
Nie nie nie panowie cos tu nie tak.
1.Nie wiem czy fakt wycofania sie z eksperymentu 2Mb mozna laczyc z
faktem propozycji 34Mb skoro fakty te dzieli dobrze ponad pol roku. A
poza tym NASK w osobie np p.Zienkiewicza na spotkaniu byl i do
eksperymentu zaproszony zostal (podobnie jak srodowisko warszawskie
ktorego rowniez nie wymieniles)
2.Eksperyment pod tytulem ATM na laczy 34MB/s w relacji Gdansk-Wwa-Lodz
bedzie realizowany tak czy tak obojetnie czy srodowisko naukowe zgodzi
sie przystapic do eksperymentu czy tez nie

> Co bedzie dalej? Poczekamy zobaczymy. Mam nadzieje, ze w ostatecznym
> rozrachunku skorzystaja uzytkownicy sieci.
I to podejscie mi sie podoba :-))))

        Pozdrawiam
                Grzechu

--