Re: okresowa korekta nowego cennika NASK

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 10:41:33 MET

On <17 Dec 95 10:07:44 GMT> Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

> Wydaje mi sie ze do tej pory TP S.A. nie dala powodu do takich podejrzen,
> przynajmniej w obszarze sieci komputerowych.

Co prawda przez 4 lata modemowania przyzwyczailem sie (mialem inny wybor?)
juz do zerwanych lacz i slimaczych transmisji, ale bynajmniej nie napawa
mnie to szczegolnym optymizmem na przyszlosc.

> Np nowy cennik Polpaku przewiduje _obnizenie_ ceny za pakiet i zwiekszenie
> zeny za abonament zaby promowac aktywne wykorzystanie sieci. Kierunek chyba
> zgodny z oczekiwaniami.

Miejmy nadzieje.

> W obszarze IP TP S.A. nie moze byc monopolista chocby dlatego ze nie
> bedzie jedyna. Na jakas wojne na smierc i zycie z NASK tez sie nie zanosi.

Ale ustawa o lacznosci gwarantuje jej monopol na polaczenia miedzynarodowe.
W sumie na jedno wychodzi, a zwlaszcza trudno zeby TPSA toczyla "walke na
smierc i zycie" z wlasnym klientem ;)

--
Pawel Krawczyk,   email:  kravietz_at_labs.oeto.pk.edu.pl,  FidoNet: 2:486/18.4
email: kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl, Location: Cracow, Poland,  PGP  key