Re: 0-700

Autor: Piotr Auksztulewicz (piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 19:02:06 MET

Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
> : TelePSA rachunek zawyzylo. A teraz jest podkladka: zamawial Pan
> : rozmowe? zamiawial. No to o co chodzi? Jest to podobny mechanizm
> : do stosowanego w sieciach dial-back security.
> A jezeli nie zamawial tylko zwyczajnie wykrecil to ta sama informacja
> (ze bylo takie polaczenie) rowniez jest dostepna, tyle ze w
> komputerze i w razie sporu mozna ja wyciagnac z data i czasem.
> Ale komputer pewnie moze oklamac, a kobieta (ta telefonistka)
> - nigdy.

O ile numer jest podlaczony do centrali cyfrowej i goscie wlaczyli logowanie.
Jak kiedys robilem mala pierdolke dla TPSA (to bylo w pierwszych miesiacach
pracy centrali EWSD) logowanie bylo wylaczone, bo sie dyski przepelnialy ;->
Potem wlaczyli i zrzucali co dzien na tasme. A potem ... eee nie bede pisal.
Jeszcze sie ktos zdenerwuje...

----
Piotr Auksztulewicz                 piotras_at_zeus.polsl.gliwice.pl
Centrum Komputerowe Politechniki Slaskiej, Gliwice, Akademicka 16