Re: NASK - cennik - nie przejdzie

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 18:41:08 MET

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl) wrote:
: : On Fri, 15 Dec 1995, Szymon Sokol wrote:
:
: : > No jakos sobie w tej chwili radzi, prawda? Mam na mysli, ze mozna by
: : > w tym momencie traktowac Polske jak 2 kraje (umownie np. Kongresowke
: : > i Galicje... ;-) ), z ktorych kazdy ma jeden punk wejsciowy. Co za
: : > roznica wtedy, czy mamy topologie:
:
: : Hm... Wedlug mnie taka, ze "normalnym" stanem byloby przesylanie danych
: : np. ze Szwajcarii via Galicje i Kongresowke do Norwegii.
: : I co, NASK ma placic za to, ze NORDUNETowi pakiety routuje ?

Nie. Brac za to pieniadze od NORDUNETu. :-)
Ale, jak juz slusznie zauwazyl Szymon, skoro daje sie zrobic teraz,
zeby pakiety nie szly z Wiednia do Szwecji przez Warszawe, to da sie i na
"dluzszej" trasie.

Tomek

--
 _________