Re: 0-700

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 12:39:33 MET

On Mon, 18 Dec 1995, Pawel Krawczyk wrote:

> Jak sadze, wszystkie dostepne obecnie antypiraty opieraja sie na zmianie
> polaryzacji linii podczas uzyskania polaczenia. Moj prywatny antypirat
> sklada sie z 2 diod swiecacych wpietych rownolegle w linie. Przy zmianie
> polaryzacji gasnie jedna, a zapala sie druga. W sumie wzbogacic to o sygnal
> dzwiekowy itp, ale generalnie jest to urzadzenie wylacznie ostrzegajace.
> Nie wiem, czy znajdujace sie w sprzedazy urzadzenia robia cos wiecej.
Mam wlasnie przed soba na biurku urzadzenie produkcji TP S.A. ZUT Wroclaw.
Nazywa sie to WAMPIR i jest montowane w centrali (10cmx5cmx2cm) Ustawia
sie temu jumperami czterocyfrowy kod dostepu. Urzadzenie blokuje dostep do
wyposazenia abonenckiego. Po podniesieniu sluchawki daje swoj sygnal,
abonent wprowadza kod w DTMF i otrzymuje wlasciwy sygnal.
Ceny nie pamietam, ale placze mi sie po glowie 5 mln.
Pozdrawiam.
                                Konrad