Re: 0-700

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 18:39:49 MET

> From: Grzegorz Stepniak <gstep_at_zt.piotrkow.tpsa.pl>

> Po polaczeniu sie z miedzymiastowa nalezy podac swoje imie,nazwisko i
> NUMER TELEFONU Z KTOREGO DZWONIMY.
Jako zywo nikt nigdy nie wymagal ode mnie imienia i nazwiska. Chyba ze w
ostatnich czasach cos sie zmienilo, bo faktycznie stycznosc z miedzymiastowa
to ostatnim razem mialem pare lat temu (nic dziwnego nie majac telefonu w
domu).
> (o trudnosciach w ustaleniu ktory
> numer telefonu jest na ktorej parze juz raz pisalem i powtarzac sie nie
> zamierzam).
A Leszek (to chyba byl on) juz pisal jak to *latwo* ustalic.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl