Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 19:45:58 MET

wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek) wrote:

>No przepraszam. Jesli chcesz wprowadzic zarzadzanie centralne, to pozostal
>Tobie juz niewielki krok. Jak, do jasnej ...... facet majacy klase C i ponad
>200 maszyn (z czego 50 istotnych) z kazda pierdola zwracac sie do NASKU (lub
>innego providera :) ) aby wlasnie teraz poprawil mu MX dla jednej z 50 (zeby
>nie mowic z 200) maszyn. Juz widze te tabuny pracownikow zatrudniane przez
>providera (lub NASK) aby to zrobic.
>Po to wprowadzono pozycjie MX w name serwisie aby wlasnie przeniesc czesc
>konfiguracji na dol systemu (naprawde na korzysc). Fakt ze jakas pie....
> [...]

Przepraszam, za zabieranie glosu jeszcze raz, ale jednak nie moge sie
powstrzymac (to juz niedlugo, tylko do 1. stycznia, wytrzymajcie ;-))
Nie mam zamiaru wprowadzac zadnego zarzadzania centralnego. NASK wprowadzil
zasade oplat za megabajt i ma to pewne konsekwencje. Pisalem juz chwile
wczesniej, ze branie pieniedzy powinno do czegos zobowiazywac. I jesli mam
placic, to jest mi obojetne, czy NASK zatrudni za te pieniadze "tabuny
pracownikow", czy doksztalci adminow. To jego sprawa - ma natomiast
zorganizowac siec tak, zeby klient nie placil dodatkowo za bledy w
konfiguracji.

Natomiast jest oczywiscie inne wyjscie: zrezygnowac z oplat za megabajt.
I wtedy bedzie mi obojetne, ktoredy pojdzie moj list i jak bedzie ustawiony mx.

                                                        Andrzej Eilmes

PS. Czy jak TPSA przysle komus rachunek za telefon na 10 mln, to tez Panstwo
stwiedzaja, ze przeciez nie moze byc takiej centralizacji, zeby kontrolowac te
tabuny technikow, i co taka duza firma moze poradzic na to, ze ktos tam cos
sknocil.