Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 14:40:01 MET

irek_at_nask.org.pl (Ireneusz Neska) wrote:
>Witam!
>
>W zwiazku z wrowadzeniem przez NASK odplatnosci za ilosc przeslanych
>danych z rozroznieniem na ruch krajowy i zagraniczny przygotowalem liste
>wszystkich sieci (numerow IP), ktore sa zarejestrowane w Polsce. Lista ta
>dostepna jest w:
>ftp://ftp.nask.pl/pub/nask/pl.numery
>Lista ta bedzie aktualizowana na biezaco. Gdyby ktos zauwazyl jakies
>niescislosci prosze dac mi znac. Wszystkie numery IP nie znajdujace sie na
>tej liscie sa traktowane jako "zagraniczne".
>
>Pozdrawiam,

> [...]
W zwiazku z powyszszym mam dwa pytania:
1. Ile NASK zazyczy sobie za sprostowanie wlasnego bledu? I czy zaplaci Pan
za e-maila, w ktorym "daje znac"? (a jeszcze wczesniej za FTP )
2. Wlasnie dzis mailer ZE SZWECJI (sunet.se) odeslal mi list, ktory wyslany byl
do Bydgoszczy. Czy bedzie on liczony wg. taryfy krajowej, czy zagranicznej?

                                                Andrzej Eilmes