Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 13:10:25 MET

J.Piotrowski_at_pol0301.wins.icl.co.uk wrote:
: Mysle, ze za usluge typu wyslanie poczty z lokalnej sieci to
: pieniadze bierze jednak lokalny administrator a nie NASK.
: Wydaje sie ze nie jest doceniana rola lokalnych administratorow,
: to w koncu oni musza pilnowac prawidlowosci pracy systemow oraz
: wlasciwej wspolpracy z NASKiem.
Oczywiscie, jezeli cos mi nie dziala, odpowiedzialny jest niewatpliwie
moj administrator (czyli ja :-)). Trudno jednak pogodzic sie z tym, ze
NASK zamierza brac moje pieniazki za to, ze ktos-gdzies wybral jako
mail-exchanger komputr na Tajwanie. Chce, by za moja poczte (itp) byl
odpowiedzialny moj administrator (pewnie nawet mu zaplace...), a nie
wszyscy administratorzy wszedzie...

        Jasiu