Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 15 Dec 1995 - 13:59:17 MET

> From: Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl>

> Przepraszam, za zabieranie glosu jeszcze raz, ale jednak nie moge sie
> powstrzymac (to juz niedlugo, tylko do 1. stycznia, wytrzymajcie ;-))
> Nie mam zamiaru wprowadzac zadnego zarzadzania centralnego. NASK wprowadzil
> zasade oplat za megabajt i ma to pewne konsekwencje. Pisalem juz chwile
> wczesniej, ze branie pieniedzy powinno do czegos zobowiazywac. I jesli mam
> placic, to jest mi obojetne, czy NASK zatrudni za te pieniadze "tabuny
> pracownikow", czy doksztalci adminow. To jego sprawa - ma natomiast
> [...]
Cholera!!!!
Czlowieku, ty nie rozumiesz zasady dzialania Internetu!
W Internecie kazdy odpowiada za swoja dzialke. Nie ma centralnego zarzadzania.
Lokalni administratorzy nie maja nic do czynienia z NASKiem! NASK nie moze
ich "doksztalcic", bo nie ma na nich *zadnego* wplywu.
W przypadku Twojego porownania z TPSA to byloby tak, ze nie jakis technik z
TPSA cos sknocil, tylko ktos np. nielegalnie podlaczyl sie na Twoja linie i
nabijal Ci licznik. Czy uwazasz ze to jest tez wina TPSA?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl