Re: Numery IP w Polsce - 2 pytania do P. Neski

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Thu 14 Dec 1995 - 15:24:04 MET

[...]

> W zwiazku z powyszszym mam dwa pytania:
> 1. Ile NASK zazyczy sobie za sprostowanie wlasnego bledu? I czy zaplaci Pan
> za e-maila, w ktorym "daje znac"? (a jeszcze wczesniej za FTP )
> 2. Wlasnie dzis mailer ZE SZWECJI (sunet.se) odeslal mi list, ktory wyslany byl
> do Bydgoszczy. Czy bedzie on liczony wg. taryfy krajowej, czy zagranicznej?

Nie czytales wszystkich cennikow na liscie:
Bedzie to policzone dwa razy za granice raz po kraju plus oplata karna
za 1: wysylanie do Bydgoszczy przez Szwecje
   2: robienie ruchy w kablu tak jak by nie mozna tego bylo na kartke
      przelac i listonoszy pomeczyc
   3: za to ze takimi banalami zawracasz glowe

     :))))))

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl