Re: Nowy cennik - sugestie

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 14:33:04 MET

> [...]
> czesc kraju. Ceny powinny byc ujednolicone bez wzgledu na miejsce wezla NASKu,
> bo dlaczego ktos, kto jest spoza Warszawy i chce wyslac list np. do Ameryki
> ma placic za lacze do Warszawy a potem jeszcze to samo co Warszawiacy. To
> bylaby dyskryminacja uzytkownikow spoza Warszawy spowodowana tym, ze NASK
> ma swoje wyjscie w swiat wlasnie w Warszawie, a nie gdzieindziej. Uzytkownikowi
> wcale nie zalezy, aby jego pakiety szly w swiat przez Warszawe, a jesli NASK
> stworzyl sobie taka topologie, to niech ponosi konsekwecje tego.

Pierwszy raz stane po stronie NASK !
Powiedz mi jaka topologie ma TPSA naprzyklad ?
Co Ty myslisz ze jak dzwonisz od siebie z domu do sasiada to idzie przez
zbrojenie w scianach ? Idzie do centrali i wraca. I jak dzwonisz do
aparatu 2 metry obok to sygnal moze przeleciec kilka kilometrow.
I trudno tu od TPSA i NASKu wymagac zeby kladli siec tam gdzie Ty sobie
zyczysz.
A nie jest dyskryminacja ze jak chce pokazac morde w TVP SA to kupuje
bilet za 0.4 nzl i jade na Woronicza natomiast gosc z Rzeszowa musi
kupic bilet za 0.4 + bilet na dojazd do Warszawy ?

> Przecietny uzytkownik podaje adres docelowy i nie powinien placic za extra
> kilometry, ktore mu NASK stawia po drodze.

Patrz wyzej na temat TPSA a jak chcesz wiecej to wykrec
0-220kierunkowy_do_siebie_i_swoj_numer. (Nie kazda centrala to umie)
Jak chcesz wiecej to polecam kierunkowy 061

> Jedynym rozsadnym rozwiazaniem jest placenie za predkosc lacza, a nie za
> jego dlugosc do Warszawy !

I to i to ...

> --
> Robert

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl