Re: uzytkownicy komercyjni placa za siebie

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 14:24:16 MET

> * Maciek Uhlig, PL.LISTSERV.POLIP (Wed Nov 29 1995):

> Im to rybka -- komercyjni dostawcy Internetu i tak placa za siebie i
> tak i to jak sadze z nadwyzka. Natomiast nie chca placic za innych (ruch
> przychodzacy) oraz nie chca placic cen, ktorych wysokosc kwestionuja dokladnie
> wszyscy, zawyzonych tak z ~7-10 razy.

A ruch wychodzacy zrobie telnetujac sie do was i piszac glupoty lub
wysylajac wam maile na nieistniejacy login.

> Studenci tez powinni placic, ale jakies semi-symboliczne oplaty typu
> 15-30 zl za miesiac, a najlepiej zaleznie od wykorzystania sieci. Ja place 122

Symboliczna ? Toz to cale stupendium :)

To ze Ty placisz tyle i tyle to kiepski argument bo to ze kupie
ziemniaki i kapuste na rynku od kobity za 200 nzl to nie dowod na to ze
wszyscy powinni tyle placic.

> zlotych miesiecznie + rachunki za telefon. Nie ciagne gigabajtow a jednak jestem

Nie chcesz placic za telefon ? To zglos sie do TPSA niech Ci zablokuja
numery i bedziesz sie mogl za abonament namach maili ile wlezie.
Bedziesz placil za telefon ale stala oplate.

> zadowolony. Jezeli potrzebuje Linuxa to kupuje CD-ROM, a nie korzystam z sieci.

A jak ja potrzebuje obejrzec film to kupuje kino. A nie bede jak
pierwszy lepszy lamer i maniak wlaczal telewizora !
Do czego Ty w zasadzie uzywasz sieci ??? Do maili ?
Tylko do tego ? Kartek Ci zabraklo ??

> A to takie proste zostawic ftp-a na noc i rano znalesc na dysku 500 MB, z
> ktorych polowe sie wycina odrazu. Jak na uczelni stoi terminal i to za darmo...

No jak nie wiesz ze przez FTP mozna sciagac wybrane pliki a nie cale
katalogi /pub to wybacz ale pozniej musisz wisiec na kablu i kasowac
pliki nabijajac rachunki dla TPSA.

A przy okazji to dlugo szukac na uczelni maszyny z 500MB Free

A terminal stoi za darmo i tylko prad ciagnie.

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl