Re: Nowy cennik - sugestie

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 01 Dec 1995 - 18:42:00 MET

cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl (Slawomir Sidor) wrote:

>Pierwszy raz stane po stronie NASK !
>Powiedz mi jaka topologie ma TPSA naprzyklad ?
>Co Ty myslisz ze jak dzwonisz od siebie z domu do sasiada to idzie przez
>zbrojenie w scianach ? Idzie do centrali i wraca. I jak dzwonisz do
>aparatu 2 metry obok to sygnal moze przeleciec kilka kilometrow.
>I trudno tu od TPSA i NASKu wymagac zeby kladli siec tam gdzie Ty sobie
>zyczysz.
>A nie jest dyskryminacja ze jak chce pokazac morde w TVP SA to kupuje
>bilet za 0.4 nzl i jade na Woronicza natomiast gosc z Rzeszowa musi
> [...]

dam inny przyklad. ile placisz za prad ? czy to jest uzaleznione
od odleglosci od elektrowni ? jest przepis ze cena energii sprzedawanej
jest jedna bez wzgledu na odleglosc i koniec. elektrownia musi sobie juz
sama skalkulowac cene tak, zeby wyjsc na swoje przy jednakowych oplatach dla
wszystkich.
  druga sprawa. czy jest roznica w oplatach telefonicznych poza polske
w zaleznosci od tego z ktorego miasta dzwonie ?

--
                          oOOo